VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím v oblasti nákupu poukazů na služby, které jsou nabízeny Jovena klinika – Monika Wildnerová, na webových stránkách www.jovena.cz

Kontaktní údajeIng. Monika Wildnerová, Provaznická 1646, Šenov, 73934, IČO 73961370, podnikající fyzická osoba, zapsaná v živnostenském rejstříku (dále jen „prodávající„).

Kontaktní adresa: JOVENA klinika, Smetanovo náměstí 1, Ostrava, 702 00, telefon 774 321 767

Prodávající vydává v souladu s platným zněním zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, tyto Všeobecné obchodní podmínky, platné od 1.12.2022.

Tyto VOP upravují smluvní vztahy a vymezují práva a povinnosti všech návštěvníků a uživatelů webového rozhraní www.jovena.cz. v oblasti nákupu poukazů.

Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím – spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jakož i předpisy souvisejícími.

Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím – podnikatelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími.

2. KUPUJÍCÍ

Kupujícím dle těchto VOP se rozumí jakákoliv fyzická osoba, tedy Kupující – spotřebitel.

Spotřebitelem je každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Po uzavření kupní smlouvy dále jen „Zákazník„

3. KUPNÍ SMLOUVA

K uzavření kupní smlouvy na zakoupení slevového poukazu mezi Prodávajícím na straně jedné a Kupujícím na straně druhé dojde tehdy, když Prodávající na straně jedné zveřejní nabídky služeb na svých webových stránkách a Kupující na straně druhé projeví zájem o některou či některé ze služeb Prodávajícího tím, že uhradí na účet Prodávajícího cenu poukazu za jím zvolenou službu či služby a současně potvrdí, že se seznámil s Všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem Prodávajícího, je s nimi srozuměn a souhlasí s nimi. Okamžikem připsání částky, placené Zákazníkem, na účet Prodávajícího, je kupní smlouva na zakoupení poukazu uzavřena.

Prodávající garantuje poskytnutí 100% kvalitní služby nikoliv však zákazníkem očekávaný výsledek poskytnuté služby. Výsledky jsou velice individuální, jsou ovlivněny mnoha aspekty a mohou se u jednotlivých klientů lišit.

4. POUKAZ

Po zaplacení částky za nákup poukazu na účet Prodávajícího je Zákazníkovi vystaven a dodán elektronickou formou poukaz, v případě, že si poukaz objednal a zaplatil na webovém rozhraní Prodávajícího. Zákazník odpovídá za správné zadání své platné e-mailové adresy.

Prodávající upozorňuje Zákazníka na nutnost sledovat pečlivě podmínky jednotlivých služeb (jako například vhodnost ročního období k poskytnutí služby apod.). Prodávající neodpovídá za špatnou interpretaci Kupujícího ohledně nabídky služby.

Pokyny k uplatnění poukazu určuje Prodávající a jsou uvedeny v nabídce uveřejněné na webové stránce Prodávajícího a současně jsou uvedeny na poukazu či v e-mailu, kterým je poukaz doručen.

Zákazník je povinen dodržet doporučené množství poukazů dané procedury a taktéž využít celou ošetřující kůru. Výsledky ošetření není možné reklamovat. Výsledky ošetření jsou individuální a mohou se lišit v závislosti na zdravotním stavu a typu pleti, složení těla a stavu organismu.

Zakoupený poukaz na konkrétní službu i na službu dle vlastního výběru má neomezenou platnost. Je přenosný. Není směnitelný za peníze. Každý poukaz je opatřen speciálním kódem. Pokud Zákazník zpřístupní dodaný poukaz třetí osobě, poukaz či jeho unikátní kód je ztracen či zcizen, není Prodávající povinen Zákazníkovi poskytnout náhradu za takovýto poukaz.

Zrušení objednaného termínu ze strany Kupujícího je možné nejpozději 24 hodin před smluveným termínem ošetření. Pokud tak Kupující neučiní, platnost poukazu propadá.

Prodávající má právo zrušit sjednaný termín ošetření z důvodu nemoci ošetřujícího personálu nebo poruchy stroje.

5. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cena poukazu za nabízené zboží či služby je uvedena v Českých korunách u jednotlivé nabídky na stránkách www.jovena.cz

Při využití běžných platebních metod je Zákazník vyzván k úhradě e-mailem. V tomto případě je splatnost objednaného poukazu 5 dnů. Nedojde-li k připsání platby na účet Prodávajícího, k uzavření smlouvy nedojde a objednávka se stornuje.

Online platby jsou prováděny zabezpečeným způsobem přes rozhraní platební brány Comgate. Více informací je možno získat na https://www.comgate.cz/platebni-brana

Pro on-line platby je možno využít:

– platební karty VISA nebo Master Card

– on-line platební tlačítka

Pro běžné platby je možno využít:

– bankovní převod z libovolné banky

Pokud je jakýmkoli způsobem provedena platba na účet Prodávajícího, ačkoli nedošlo k uzavření smlouvy, například z důvodu pozdní platby, je Prodávající povinen platbu vrátit Zákazníkovi do 3 dnů.

6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ochrana osobních údajů Zákazníka, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Zákazník souhlasí se zpracováním všech svých osobních údajů, které zadal při přihlášení či v průběhu nákupu poukazu na stránkách Prodávajícího, a to pro účely nutné k uzavření a plnění smlouvy. Zákazník je povinen poskytovat pouze pravdivé údaje o své osobě.

Osobní údaje budou zpracovány po dobu neurčitou. Zpracováním osobních údajů Zákazníka může Prodávající pověřit třetí osobu, jakožto Zpracovatele. Každý Zákazník je rovněž oprávněn písemně požádat o vymazání osobních údajů nebo jejich aktualizaci.

Každý Zákazník je oprávněn písemně požádat o poskytnutí informace o osobních údajích, které jsou o něm zpracovávány, má právo k jejich přístupu a v případě porušení svých práv má právo požádat Prodávajícího nebo Zpracovatele o podání vysvětlení, má právo požadovat odstranění závadného stavu a nevyhoví-li Prodávající či Zpracovatel této žádosti, má právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto není dotčeno právo Zákazníka obrátit se na úřad přímo.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zákazník má v souladu s ustanovením § 1829 zákona číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, právo odstoupit od smlouvy, a to do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od doručení poukazu. Odstoupení od smlouvy musí být provedeno prokazatelně Zákazníkem, (nikoliv například obdarovaným), musí být Prodávajícímu prokazatelně odesláno do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od převzetí o poukazu, a to na kontaktní adresu Prodávajícího elektronickou poštou či osobně. Je na Zákazníkovi, aby prokázal, že v případě rozporů ohledně dodržení lhůty na odstoupení, prokázal, že byla dodržena 14 denní lhůta pro odstoupení. Zákazník v případě odstoupení od smlouvy nese nezbytné náklady spojené s odstoupením.

Odstoupením od smlouvy se smlouva mezi Zákazníkem a Prodávajícím od počátku ruší, poukaz je zneplatněn a nelze jej dále využít pro odběr služby. Prodávající se zavazuje vrátit Zákazníkovi kupní cenu poukazu nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení Prodávajícímu, a to dle způsobu platby připsáním na platební kartu či bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.

Odstoupit od smlouvy není možno v případě, že služba byla na základě poukazu již poskytnuta nebo bylo s plněním služeb započato či byl sjednán na službu závazný termín.

8. REKLAMACE

Veškeré reklamace související s dodáním poukazu je Zákazník povinen uplatnit písemně na e-mailové adrese Prodávajícího jovena@jovena.cz, nebo na adrese provozovny Prodávajícího, telefonicky nebo osobně.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva Zákazníka vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Poukaz je Prodávajícím archivován. V době uzavření smlouvy je Zákazníkovi poskytnut odkaz na tyto Všeobecné obchodní podmínky, umožňující jejich vytištění nebo uložení.

Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové stránky Prodávajícího, včetně materiálů uveřejněných v souvislosti s nabídkami, jsou chráněny autorským právem, jehož vykonavatelem, příp. oprávněným uživatelem je Prodávající. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti webové stránky Prodávajícího.

Zákazník není oprávněn při využívání webového rozhraní prodávajícího používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webové stránky Prodávajícího, zejména zadávat fiktivní objednávky nebo jakkoli negativně ovlivňovat činnost webové stránky Prodávajícího.

Vztahy, které neupravují tyto Všeobecné obchodní podmínky, se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákona číslo 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 14.12.2022.